wtorek, 22 lutego 2011

Bluzka Hot Buys

Dawno nie pisałam, gdyż po prostu nie mam za dużo czasu, ale dzisiaj jak nie poszłam do szkoły to postaram się to trochę nadrobić ;) Oto moja wersja zastosowania bluzki Hot Buys.


W tym stroju występują głównie luźne rzeczy, w połączeniu z nonszalancką  bluzką wygląda ciekawie. Ta kreacja nie jest żadną ,,rewolucją", ale mi się podoba. Przyznam , że to nie jest mój styl, ale chciałam wam pokazać jak ja lubię łączyć ubrania, bo dla wielu to może się nie spodobać, ale cóż. 


A oto moja 2 wersja.




Ten ubiór, tym razem z długimi spodniami. Wygląda to całkiem ładnie, ale tak prosto, nie chciało już mi się kombinować, więc coś takiego wymyśliłam.
Z góry przepraszam za włosy i makijaż, bo zupełnie nie pasują, ale nie chciałam już zmieniać.


 

1 komentarz: