piątek, 25 stycznia 2013

Hej! Dzisiaj chciałabym pokazać stylizację.
Jest to strój elegancki, ale dzięki kolorowej spódniczce i wzorzystym topie nie nudny. Bardzo lubię jackiet  z PPQ, według mnie nadaje tego "czegoś" każdej stylizacji. 


 Makijaż to połączenie trzech cieni. Usta podkreśliłam jedną moich ulubionych szminek, wydaje mi się, że bardzo pasuje do mojej dolki. Policzki podkreślone pudrowym różem (tak, wiem że krzywo) 

 Mam nadzieje, że napiszecie mi co wam się podoba, a co nie. Będę wdzięczna za szczerą opinię. 




2 komentarze:

  1. połączenie spódnicy z bluzką fajne, lecz nie podoba mi się ta kurtka gdyż strój typowo letni zamienia w coś jakby eleganckiego, co nie jest fajne może zamień na jakiś płaszczyk, ale jak dla mnie to kompletnie nie pasuje. Co do makijażu jest bardzo prosty i nic w nim nadzwyczajnego jest "początkujący" popracuj nad nim i bedzie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie stylizacja jest boska ,a makijaż delikatny i ładny ;)

    OdpowiedzUsuń