sobota, 12 marca 2011

Mała czarna

Pragnę wam pokazać fantastyczna sukienkę. Jest to mała czarna z Bisou. Szczególną uwagę zwracają ramiona które mają wzór panterki, co mnie się bardzo podoba. Sukienka jest niezwykle tania,  bo aby 6sd, więc gorąco polecam. Świetnie  się sprawdzi, jeżeli nie masz pojęcia jak ubrać swoją  lalkę.  Jest niezwykle elegancka. 


 Ja tutaj przedstawiam dość prostą kreacje, lecz według mnie ma to swój urok-klasyka.

Tą sukienkę, można na wiele sposobów zakładać, oto moje propozycje:


W spódniczce, czemu nie? Biały kwiat dodaje tego czegoś. Ogólnie jestem zadowolona z tej kompozycji :)

Co tu dużo pisać, na naszą małą czarną założyłam drugą, równie genialną sukienkę i oto co wyszło. Chyba się ze mną zgodzicie, że żadnych dodatków tu nie trzeba...

Tym razem zasłoniłam cudne  ramiona uroczą bluzeczką. Pasek i torebka świetnie to dopełniają. 

Jak widzicie, tą sukienkę można nosić na wiele sposobów, wystarczy odrobina wyobraźni.
Mam nadzieje, że wam się podobają moje pomysły i nakłonią was do kupna tej sukienki.


To tyle ode mnie, papa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz