niedziela, 13 marca 2011

Metamorfoza kropeczka117

Och jak się cieszę, że się w końcu pierwsza osoba zgłosiła :D

Przed:
Co tu napisać, jeżeli mam być szczera to mi się to w ogóle nie podoba. Jest tak typowo, ta torebka w ogóle tu nie pasuje. Kropeczka ma teraz inny strój, ale ja jak robiłam metamorfozę to jeszcze była w tym.


Po:
Wiem, nie jest super, ale lepiej.  Twoja garderoba jest dość uboga, dlatego tylko ,, coś takiego" udało mi się stworzyć. Strój składa się z prostej spódniczki, t-shirtu, ślicznego płaszczyka i butów. Z twojego kwiatu użyczyłam tego małego kwiatka, żeby nie było, aż tak nudno. Jest również czarny pasek, łączący bluzkę ze spódniczką.  Według mnie, wygląda to dosyć ładnie.

Przed:
Oj.! Przepraszam, ale muszę powiedzieć, że twoja lalka wygląda okropnie. Żadne elementy twarzy mi się nie podobają.  Ta fryzura, ten kolor, te kolczyki, ten makijaż-NIE! Oczy zdecydowanie za wysoko, nos za nisko. Wybacz mi, ale twoja lalka przypomina mi 10latkę ;( 


Po:
No cóż, twarz twojej lalki się bardzo zmieniła. Zmieniłam kitki na cudowne loki, a jasny blond na brąz. Makijaż, prawie w ogóle nie było kosmetyków więc... Oczy obrysowałam aby czarną kredką i użyłam tuszu do rzęs. Ust nie malowałam, bo była jedynie czerwona szminka co przy tych ustach wygląda koszmarnie. Przepraszam, że zapomniałam przesunąć elementy twarzy.


Mam nadzieje, że metamorfoza  się podoba.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz