sobota, 12 marca 2011

Sklep w starplaza__Stardoll

Chciałam tą notką zachęcić do kupowania w Stardoll, sklepie w starplazie. Niektóre osoby uważają, że ten sklep jest nudny, wręcz monotonny. Ja mam inne zdanie, uważam że ten sklep jest bardzo fajny. Odpowiednie dodatki i strój staje się o wiele ciekawszy. Dzisiaj do sklepu trafiła fantastyczna, a'la mała szara  z ćwiekami u góry. Cena wynosi 14sd, patrząc jakie ceny teraz są na stardoll, to nie jest w cale taka droga. 


A oto moja wersja : 
 
Chodziło mi tutaj o klasyczny look. Mi się moja stylizacja bardzo podoba, może ze względu, że jest prosto i nie ma tysiąca innych ubrań po nią, co ostatnio jest bardzo modne.


Stardoll posiada również wiele innych ładnych ubrań, np. biurowe spódnice, które bardzo mi się podobają i nie koniecznie muszą się kojarzyć jedynie ,,dla babci". 


Ostatnio w tym sklepie, zamiast ponurych kolorów goszczą barwy jasne, z czego się bardzo cieszę, w końcu idzie wiosna.




A więc tym miłym akcentem zakończę post.
 
Dziękuję za przeczytanie i pozdrawiam.!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz